dinsdag 8 november 2011

ik verkoop mijn prelude om dat ik er niet meer mee rijd. heb er nooit mee in de sneeuw gereden.dus zeker geen strooizout gezien!de auto heeft +-210000km maar heeft een nieuwe motor die nu 25000 km heeft.loopt echt goed sneller dan S2000 hij kan ook gekeurd worden!!! moet er zo een 7000¤ voor hebben of doe een goed bod ma niet flauw doen e!!! is voor een liefhebber.je vind een 2.2 niet zo veel meer in deze staat... Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van kristof kristof: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60536886 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Volkswagen Mooie volkswagen go... Mercedes-Benz C220 cdi *auto-t... 3.600 € bmw 520D "* Premium Selection ... 6.600 € Volvo C70 8.750 € Volkswagen Vw golf 6 3 jaar fa... 17.000 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten