vrijdag 5 april 2013

Bijkomend opties:HardtopFitting kit (montage hardtop, splinternieuw)Side StrakesGegroefde remschijven vooraanRadio/cd met originele besturing naast het stuurVerdere info:Auto is 3 jaar in mijn bezit, maar gaat nu weg met spijt in het hart, wegens aankoop appartement.Bij deze wil ik dan ook geen ruil-voorstellen...Eerste inschrijving: 15/5/2001Auto heeft altijd netjes onderhoud gekregen (door mijzelf) om de 5000 à 7000 km! (Oliefilter en olie (5w40, geen goedkope, hiermee worden ferrari's gesmeerd))Nooit problemen mee gehad, heeft vroeger zen recalls (terugroep-acties van Honda) gekregen.Staat nu te wachten in de garage op een nieuwe eigenaar...Ik heb ook de hardtopstand en een hoes om de hardtop op te bergen in de zomer! (OEM Honda) mits meerprijs.Nu de minpuntjes (eerlijkheid):Kleine barst in de voorbumper, kan zijn dat dit nog gemaakt word door mij, als ik er nog ff mee rijd.Krasje in de rechter koplamp, idem hier,kan ook nog door mij weggewerkt worden.Softtop is helemaal aan vervanging toe (1200 euro voor de facelift kap met glazen ruitje)Foto's volgen!!Prijs is zonder een nieuwe softtop, kan eventueel voor gezorgd worden voor verkoop (+1200 euro) Sluiten  Contacteer Tom Je naam Je e-mail Je reactie Beste Tom, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Tom: Verstuur een email 0494-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 3 zoekertjes van Tom Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 72658876 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_autos'; var adlKv='q=;prov=oost+vlaanderen;subcat=auto_s;price=13500;zipcode=9470;'; adlKv+='type=sport-cabriolet;make=honda;model=s2000;km=109000;year=2001;fuel=loodvrije+super+benzine;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten