donderdag 3 oktober 2013

Let op: dit is een schadewagen. Honda s2000 ap1 rechts gestuurd, bent u na 2u gewoon. Bouwjaar 1999. (Kinderziekte s zijn aangepakt geweest) 2000cc. origineel heeft hij 240 pk. 89.500kms. Goed onderhouden. Verliest geen enkel druppel olie. 4 nieuwe banden. Hardtop in dezelfde kleur van de wagen. Stoftop nog in zeer goede staat. Opties: Zetelverwarming, xenon, leder zetels, leren stuur, airbags, luidsprekers in hoofdsteun enzovoort... "tuning" :schroefkit met papieren voor keuring, rechte lijn, uitlaat, pwd vijzen, lug nuts, carbon motorkap, carbon koffer, Aem luchtfilter en wat details. Ik ben ook bereid om onderdelen appart te verkopen. Zoals hardtop, carbon motorkap, carbon koffer met beetje schade aan, motorbaar, velgen, rechte lijn, uitlaat, originele veren, enz Voor deze in orde te krijgen moet je een nieuw deur en een nieuw kader waar de deur inpast. Voor de rest is dit een prima wagentje! Ik laat hem gaan aan de hoogste bieder. Ik geef hem ook niet gratis weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is hij na de winter niet weg, voor mij geen probleem dan lap ik hem zelf op. Sluiten  Contacteer Wouter Je naam Je e-mail Je reactie Beste Wouter, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Wouter: Verstuur een email 0494-xxx... Toon het nummer Biedingen Plaats een bod Je e-mail Je naam Je bod € Plaats bod Wachten Er zijn nog geen biedingen geplaatst. Wachten Opties Bekijk de 17 zoekertjes van Wouter Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 77749645 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s__onderdelen/schadewagens"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '9', '', '1081', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten