woensdag 7 augustus 2013

Bij deze zet ik mij honda del sol vti-e te koop. Hij is heel goed onderhouden en heeft pas een nieuwe distributie riem gehad en de rubbers die verduurt waren en olie langs lekte zijn vervangen(facturen van officiĆ«le honda dealer aanwezig). Hij heeft 195xxx kms maar bolt nog zoals nieuw. start meteen tijdens de winter en zomer. Er zitten honda s2000 zetels in skunk 2 pook knopje apexi uitlaat motegi vering waardoor hij 3 cm lager ligt. Er zitten 4 alpine boxen in en een alpine radio met mp3. Het is een model met elektrisch dak dat ook nog zeer goed werkt. Er zitte kleine gebruiks krasjes op en zoals op de foto te zien zit er een blauw koffer dek op. dit komt omdat de eerste door en door geroest was en het zou teveel plamuur op moeten om het te herstellen waardoor het misschien kan barsten. roest bijgewerkt bij de rechterwielkas achter aan moet ook nog gespoten worden en beetje bij geschuurd op de targa kappen. de voorbumper is ook ligtjes beschadigt. mijn vraag prijs is 3500 en 3800 als de koffer targakappen en roest aan de wielkas gespoten moeten worden.Er kan ook mits meerprijs een andere originele voorbumper bij gekregen worden. Je kan hem altijd komen bekijken als je me smst of belt. En als er echt intresse voor is kan je er ook een testrit meemaken. voor meer informatie kan je ook bellen en/of e-mailen. ik check mijn email minstens 1x per dag. Sluiten  Contacteer Davy Je naam Je e-mail Je reactie Beste Davy, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Davy: Verstuur een email 0471-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 2 zoekertjes van Davy Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 76090571 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten