maandag 12 augustus 2013

te koop:wegens ziekte verkoop ik mijn s2000.vorig jaar 800 km mee gereden.2 weken geleden blanco keuring.complete onderhoudsboek!!slechts 51800 km!!!sinds in mijn bezit nooit in de regen gereden of gestaanopties: boxen in de kopsteunen, voor de rest volledig standaard.in deze staat vindt je ze bijna niet meervaste prijs 19500 euro keuring inbegrepen19000 zo meenemenbieden heeft geen zin, ook geen ruil toestanden of overname of testpilotenauto hoeft niet weg, gaat enkel weg tegen de vraagprijs Sluiten  Contacteer de moor gerdy Je naam Je e-mail Je reactie Beste de moor gerdy, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper de moor gerdy: Verstuur een email 0477-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 127 zoekertjes van Gdm-autoparts Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 76226003 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '9', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten