dinsdag 24 september 2013

Ik bied een zilver stone grey hard top voor een Honda S2000 te koop aan. Ik heb deze ooit aangekocht om te monteren op mijn eigen Honda S2000, maar door een vroegtijdige verkoop van mijn wagen, heb ik deze nooit gebruikt. Hij is dus in een goede en originele staat.Zelf op te halen regio Roeselare.Contacteer mij gerust voor meer informatie. Sluiten  Contacteer Vereecke Je naam Je e-mail Je reactie Beste Vereecke, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Vereecke: Verstuur een email - Wachten Opties Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 77508738 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s__onderdelen/andere_accessoires"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '1089', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten