donderdag 5 september 2013

Wegens verandering van plannen verkoop ik m'n honda civic type r.2.0 VTEC met standaard 200pk. Zal nu met de hondata en luchtfilter misschien iets meer hebben.Heeft 169.000km.Eventueel ruilen mogelijk !Zit hondata op met launchcontrol, voor de rest buiten de velgen en de K&N intake compleet stock.minpuntje, kras op de deur. Heeft pas onderhoud gehad !Een deftig bod word altijd overwogen !Mensen die serieus geïntereseerd zijn mogen mij altijd contacteren. Voor funbieders en dromers heb ik geen tijd dus krijgen ook geen reactie.Keuring voor verkoop mogelijk.del sol crx integra accord prelude jazz nsx s2000 concerto golf astra corsa bmw opel peugeot citroen audi Sluiten  Contacteer honda Je naam Je e-mail Je reactie Beste honda, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper honda: Verstuur een email - Wachten Opties Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 76943256 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten